איך נוכל לעזור לכם לייצר שיתוף במידע וידע ולהניע חדשנות בארגון?

כאן בבלוג FBI- ניהול ידע וחדשנות תמצאו את כל מה שארגונים ועסקים צריכים כדי לתרגם את הידע והחכמה של מנהלים ועובדים לחדשנות מרגשת.

העולם השתנה. הכול נהיה חכם יותר, עסקי יותר, מדיד ומהיר יותר. לכולם יש ידע. כולם זקוקים לידע. מישהו צריך לחבר את הנקודות. לנהל את האופרציה, לחבר את הידע לחזון, למטרות ולאסטרטגיה, כדי לייצר ערך ומשמעות.

כללי המשחק השתנו. הכול חייב להיות פרוס דק דק. לקוחות רוצים שירות חווייתי, מרגש ומדויק. עובדים מחפשים זהות, שייכות ומשמעות. ובשביל זה, ארגונים צריכים להתחדש כל הזמן.

ברוכים הבאים לעידן הידע הדיגיטלי, העידן בו הכול חכם, עסקי, מהיר ורגעי, כל אחד מומחה, כולם רוצים לחוות ולהתרגש וכל הזמן צריך לחדש. חופש ותעוזה בשילוב נחישות והתמדה יהפכו גם את הארגון שלכם לחדשני, מוביל ומטביע חותם. אבל בשביל זה חייבים לרתום את האנשים: לשתף אותם במטרה הגבוהה, להכיר להם את התמונה הרחבה, ללמד אותם את השפה העסקית החדשה, כדי שיחשבו אינטגרטיבית וישתפו במידע ובידע.

מהי השיטה המנצחת שהופכת את ההון האנושי להון ארגוני שיוצר ומקדם חדשנות וצמיחה? איך גורמים לאנשים להשתחרר מדפוסים מכשילים שמונעים שיתופי פעולה? איך הופכים את הידע מנכס של פרטים בודדים בארגון לנכס של הארגון כולו? איך הופכים את החזון של 'ארגון חכם' , 'עיר חכמה' או 'ממשל חכם ונגיש' למציאות מתמשכת אליה מחוברים עובדים, מנהלים ולקוחות?. באמצעות מודל 'המומחים' שפיתחנו, אנחנו מפתחים אנשים שמובילים ומטמיעים חדשנות אסטרטגית בארגונים.

רוצים לחבר בין אנשים לחידושים? תגידו מתי אנחנו נפגשים...

ד"ר גלית בן- ישראל פיקסלר- 0526-611034 | שירית בן- ישראל - 0522-435259

יום ראשון, 28 בפברואר 2016

איזה תכשיט אתה...


יותר מידי עובדים מסתובבים בארגונים עם תחושת החמצה. עמוק בלב הם מרגישים שיכלו לעשות יותר, להצליח יותר, ולהשפיע יותר. יותר מכול חשוב להם להרגיש שהם משמעותיים. היום, יותר מתמיד, כולנו זקוקים למשמעות, והיא, כפי שכתב ויקטור פראנקל, מפתח תורת הלוגו תרפיה בספרו "אדם מחפש משמעות", נמצאת עמוק בפנים. 

מחקרים מראים שאנשים וארגונים ממוקדי ייעוד ושליחות מרגישים משמעותיים, מייצרים ערך, מתחדשים בהתמדה ומובילים בשווקים בהם הם פועלים. עמוק בפנים, כל אדם הוא תכשיט וכל ארגון מצויד בעשרות, מאות ולעתים אלפי תכשיטים אנושיים, שיחד מייצרים את מרקם הידע הנדרש ליצירת חדשנות מרגשת.

תכניות המומחים שפיתחנו, מספקות מענה מדויק לצורכי ארגונים בפיתוח "התכשיטים". לא עוד תכניות פיתוח מנהלים שמתמקדות בשיפור מיומנויות, ביצועים ותוצאות, אלא, הוספת רובד קריטי ייחודי לתקופתנו- חיבור בין רוח האדם לתועלות ייחודיות לארגון וללקוחותיו. 

בתהליך חווייתי, ממוקד ומעצים, המבוסס על מודל המומחים החדשני שפותח על יד צוות החברה, אנחנו עוזרים לכל מנהל לתרגם את 'התכשיטים' האישיים להגדרת מומחיות ייחודית, המייצרת זהות ומשמעות - למנהל, ערכים מוסיפים- ללקוחות, ומוניטין וחדשנות - לארגון.

'מודל תכשיטים' הוא חלק מתכנית המומחים שלנו: 





אם אתם רוצים לפתח אנשים שמובילים חדשנות בארגון שלכם, צרו איתנו קשר ובקשו לקבל פרטים על תכניות המומחים לעובדים ומנהלים.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה