איך נוכל לעזור לכם לייצר שיתוף במידע וידע ולהניע חדשנות בארגון?

כאן בבלוג FBI- ניהול ידע וחדשנות תמצאו את כל מה שארגונים ועסקים צריכים כדי לתרגם את הידע והחכמה של מנהלים ועובדים לחדשנות מרגשת.

העולם השתנה. הכול נהיה חכם יותר, עסקי יותר, מדיד ומהיר יותר. לכולם יש ידע. כולם זקוקים לידע. מישהו צריך לחבר את הנקודות. לנהל את האופרציה, לחבר את הידע לחזון, למטרות ולאסטרטגיה, כדי לייצר ערך ומשמעות.

כללי המשחק השתנו. הכול חייב להיות פרוס דק דק. לקוחות רוצים שירות חווייתי, מרגש ומדויק. עובדים מחפשים זהות, שייכות ומשמעות. ובשביל זה, ארגונים צריכים להתחדש כל הזמן.

ברוכים הבאים לעידן הידע הדיגיטלי, העידן בו הכול חכם, עסקי, מהיר ורגעי, כל אחד מומחה, כולם רוצים לחוות ולהתרגש וכל הזמן צריך לחדש. חופש ותעוזה בשילוב נחישות והתמדה יהפכו גם את הארגון שלכם לחדשני, מוביל ומטביע חותם. אבל בשביל זה חייבים לרתום את האנשים: לשתף אותם במטרה הגבוהה, להכיר להם את התמונה הרחבה, ללמד אותם את השפה העסקית החדשה, כדי שיחשבו אינטגרטיבית וישתפו במידע ובידע.

מהי השיטה המנצחת שהופכת את ההון האנושי להון ארגוני שיוצר ומקדם חדשנות וצמיחה? איך גורמים לאנשים להשתחרר מדפוסים מכשילים שמונעים שיתופי פעולה? איך הופכים את הידע מנכס של פרטים בודדים בארגון לנכס של הארגון כולו? איך הופכים את החזון של 'ארגון חכם' , 'עיר חכמה' או 'ממשל חכם ונגיש' למציאות מתמשכת אליה מחוברים עובדים, מנהלים ולקוחות?. באמצעות מודל 'המומחים' שפיתחנו, אנחנו מפתחים אנשים שמובילים ומטמיעים חדשנות אסטרטגית בארגונים.

רוצים לחבר בין אנשים לחידושים? תגידו מתי אנחנו נפגשים...

ד"ר גלית בן- ישראל פיקסלר- 0526-611034 | שירית בן- ישראל - 0522-435259

על: מודל טרמינל- עושים סדר בחדרי מיון

... שעות של המתנה... צעקות, כעסים, מריבות, אלימות, סטטוסים זועמים בפייסבוק , מכתבי תלונות ליועצים משפטיים, ולעתים גם מקרי מוות שיכלו בקלות להימנע. נשמע מוכר?

זו תמונת המצב ברוב חדרי המיון בישראל. הצוותים- חסרי אונים ומתוסכלים, הלקוחות- עצבניים ומיואשים, המשפחות- זועמות ומוטרדות, והתקשורת חוגגת.
דבר אחד ברור: אם לא יבוא שינוי, ומהר, מכאן המצב רק ימשיך להתדרדר!. התסכול משני בכיוונים יגדל, תחושת חוסר האונים תגבר והאופק לא מבשר טובות.

בבלגן הזה חייבים ואפשר לטפל ומיד!

שירית בן- ישראל היא יועצת אסטרטגית- ארגונית, מומחית בפיתוח אנשים מובילים. ד"ר גלית בן- ישראל היא חוקרת ואנליסטית, מומחית בניהול ידע באסונות ומשברים. יחד פיתחנו את  מודל ותכנית 'הטרמינל- עושים סדר במיון'.

תכנית 'הטרמינל©' פותחה מתוך הבנת מצוקת השטח, לאחר שנים של הדרכה כולל עם צוותים במרכזים רפואיים. אירוע אישי בו נאלצנו לעבור לצדו השני של המתרס, לא כיועצות אלא כחלק מהבלגן, מחוסר השליטה, הכאוס ותחושת אין האונים, הוביל לפיתוח מודל הטרמינל.

מלר"ד כמו טרמינל מחייב סדר, ארגון, שליטה, אינטגרציה, סנכרון ולוחות זמנים מדויקים תוך שיתוף במידע בזמן אמת. תארו לעצמכם איך היה נראה טרמינל (שדה תעופה) לו התנהל כמו חדר מיון. לבטח היינו חווים התנגשויות והתרסקויות מטוסים כל שנייה...

מטרת מודל הטרמינל© לעשות סדר בחדרי המיון: הוא מאפיין את כל 'שרשרות האספקה' המתקיימות בחדר המיון, ומתרגם אותן לתהליכים פשוטים, קלים וברורים לכול. דרך זיהוי צווארי בקבוק וחסימות, תעדוף וניהול לו"ז בדיקות, הגדרות תפקידים מדויקות, הגדרות זמן ליציאה וכניסה של לקוחות מחדר המיון, הגדרת קדימויות, אינטגרציה וסנכרון בין צוותים, טכנולוגיות, לקוחות ומתנדבים, נוצר סדר חדש.

מה הקשר בין אמבולנסים למוניות, בין מיטות להמראות ונחיתות? בין חגורות המושבים לנוהלי בטיחות עם JCI ובלעדיו? מה משותף למתנדבים ולעגלות המוצרים במטוסים? מה יגרום לרופאים לקחת אחריות כמו הקפטנים והנווטים? איך הופכים את דלפקי חדרי המיון למתוקתקים כמו דלפקי חברות התעופה? איך יכול הקפטן הבכיר בחדר המיון לנווט מעמדת הפיקוח הראשית כך שתהיינה המראות ונחיתות אבל לא התרסקויות? ואיך ניתן להפוך את המידע לזמין, פשוט ושקוף ובזמן אמת? ועוד...  

תכנית הטמינל יוצרת תהליך חווייתי, ממוקד ומעצים, המבוסס על מודל חדשני ומורכב מ- 4 שלבים, שיחד יוצרים את הסדר החדש במיון.

אם אתם רוצים לעשות סדר במיון בבית החולים ולהפוך אותו ליחידה מבצעית מתוקתקת ומדויקת, המעניקה שירות מקצועי ויחס אישי מדוגמים, צרו איתנו קשר ובקשו לתאם פגישה כדי שנציג בפניכם איך מודל הטרמינל יעשה סדר גם בחדר המיון בבית החולים שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה